Ujędrnianie i powiększanie piersi

Powiększanie piersi

metody, ćwiczenia, specyfiki

Google
Plotkara ma rację plotki, zwierzenia, sensacje, życie gwiazd


Zaskocz go i siebie
Zamów pizzę, pierogi, sushi lub obiad przez internet

Biała herbata - piłaś kiedyś ? Czarna herbata - czy wiesz jak zaparzyć ? Dowiedz się na herbata.hend.pl

zielona herbata
czerwona herbata
zdrowotna herbata

Wzmacnianie biustu

perfect bust

Ćwiczenie na wzmacnienie mięśni podtrzymujących biust.

1. 2. 3.
Siadamy ze skrzyżowanymi nogami. Łączymy dłonie na wysokości piersi i napinając mięśnie, silnie je ściskamy. Liczymy do pięciu i rozluźniamy mięśnie. Ćwiczenie powtarzamy 10 razy. Kładziemy się na plecach, nogi zgięte w kolanach, stopy oparte o podłogę. W każdej dłoni trzymamy ciężarek (1 kg). Wyprostowane w łokciach ręce unosimy do góry i przenosimy nad głowę, a następnie opuszczamy. Ćwiczenie wykonujemy 10 razy. Kładziemy się na brzuchu. Ręce opieramy o podłogę na wysokości ramion, szeroko je rozstawiając. Unosimy się na kolanach i rękach (aż do wyprostowania łokci), a potem opuszczamy. W czasie ćwiczenia plecy powinny znajdować się w jednej linii z pośladkami. Ćwiczenie powtarzamy 10 razy.

Brak komentarzy »

Skomentuj



Pizza Kraków . Pizza Warszawa . Pizza Poznań . Pizza Lublin . jedzenie rzeszów . Pizza Łódź

Strona ma charakter informacyjny. Administrator serwisu nie ponosi odpowiedzialności za skutki używania opisanych w serwisie produktów i technik powiększających piersi.
Administrator serwisu nie ponosi odpowiedzialności za komentarze umieszczone w serwisie.
GotLink.pl